Saturday, April 5, 2014

Phyto Fiber

Tidak ramai di antara kita yang prihatin menjaga kesihatan usus kita. Perut kita "iaitu usus kita" adalah tempat segala penyakit manakala pencegahan itu adalah "kunci" segala penyakit. Ramai di antara kita tidak sedar yang dalam badan kita terdapat banyak najis yang terlonggok. Tahukah anda bahawa usus yang kotor boleh mengakibatkan pelbagai masalah kesihatan seperti kanser kolon, tekanan darah tinggi, masalah kesihatan jantung, hati, buah pinggang, kencig manis, kulit berkedut, jerawat dan sakit apabila datangnya haid. Apabila datangnya sesuatu penyakit ubat apa sekalipunn yang cuba kita makan ianya tidak akan berfungsi dengan baik dan memainkan peranan yang baik selagi usus kita tidak sihat.
Phyto Fiber Lemon Flavor
PHHP Phyto Fiber ® mengandungi serat tumbuhan, membantu dalam meningkatkan peristalsis dan membantu dalam meningkatkan sistem pencernaan.
  1. Apakah itu SERAT?
    Serat adalah komponen tumbuh-tumbuhan. Walaupun ia tidak boleh diserap secara langsung oleh tubuh badan manusia, ia adalah penting dalam mengekalkan kesihatan. Phyto Fiber kaya dengan serat makanan dalam diet harian kita termasuk bijirin penuh, oat, sayur-sayuran, buah-buahan dan sekam psyllium.
     
  1. Bagaimana serat memberi manfaat kepada kesihatan kita?
    Kita perlu memastikan pengambilan serat yang mencukupi yang boleh membantu kita mengekalkan sistem penghadaman yang sihat. Tambahan pula, serat menggalakkan pergerakan peristalsis dalam saluran gastrousus dan mencegah sembelit. Selain itu, makanan tinggi serat membuat anda berasa kenyang, dengan itu membantu anda mengurangkan pengambilan makanan dan menjaga berat badan anda di bawah kawalan.
     
  1. Siapa yang memerlukan serat?
    Pada asasnya, semua orang perlu memakan serat kira-kira 25-30g setiap hari.
     
  1. Bagaimana serat memastikan sistem pencernaan kita sihat?
    Fiber memudahkan pergerakan peristalsis saluran gastrousus. Ia bertindak sebagai pelincir usus semulajadi yang melicinkan pergerakan usus anda dan membantu menghilangkan coprostasis. Di samping itu, serat membantu meningkatkan jumlah bakteria dalam saluran gastrousus, mengekalkan sistem penghadaman kita sihat.
     
  1. Bagaimana bantuan serat menjaga berat badan kita di bawah kawalan?
    Serat memanjangkan penginapan makanan masa dalam perut, membuat anda berasa kenyang dan seterusnya, membantu anda mengurangkan makanan dan pengambilan kalori. Sudah tentu, satu latihan seimbang dan sihat tabiat makan dan sederhana adalah juga kunci untuk pengurusan berat badan yang berjaya.
     
  1. Bagaimana saya mengambil PHHP Phyto Fiber ®?
    Ia adalah disyorkan untuk orang dewasa untuk mengambil 1 paket sehari dan kanak-kanak untuk mengambil setengah paket. Campurkan 1 paket Phyto Fiber ® dengan 200ml-300ml air, goncang dan berkhidmat dengan segera. Ambil sebelum atau selepas makan.

    Pek percubaan 3 paket + Shaker
    Bagaimana Phyto Fiber berfungsi?

    • Menanggalkan najis terlonggok

    • Mengatasi masalah sembelit

    • Memperbaiki sistm penghadaman

    • Merendahkan kolesterol buruk darah

    • Menstabilkan glukos darah

    • Mengawal perasaan ingin makan

    • Mengurangkan berat badan

    • Memperbaikin corak tidur

    • Memperbaiki keadaan kulit

    • Menyingkirkan toksin pada dinding usus

    • Memperbaiki daya pemikiran dan tumpuan

    • Mencegah kanser



    Cara pengambilan :
    Untuk penjagaan kesihatan :-
    1 peket ~ sebelum makan tengahari atau sebelum tidur.


    Untuk Kesan Langsing
    1 peket ~ sebelum atau selepas makan tengahari
    1 peket ~ sebelum atau selepas makan malam

    Untuk kanak-kanak
    1/2 paket - sebelum atau selepas makan. 


    Cara hidangan :-
    Tuang satu pek Phyto Fiber ke dalam Shaker ~ 200-300ml air sejuk.
    Bancuh dan minum dengan segera.

    Rumusan :-
    Fructose, Oats Powder, Lemon Powder, Psyllium Husk Powder, Hawthorn Powder, Rosella Powder.

    Harga :-
    1 kotak + Shaker : RM100
    2 kotak + Shaker : RM195.00
    3 kotak + Shaker : RM290.00
          Pek Percubaan : 
          * 3 paket + Shaker : RM25.00
          * 5 peket + Shaker : RM38.00 
          * 7 peket + Shaker : RM50.00  

         Kos Penghantaran adalah PERCUMA !!! seluruh Malaysia. 
  
          Sila Whatsapp atau SMS "Phyto Fiber" ke  0178203277
         

TESTIMONI PENGGUNA PHYTO FIBER
TESTIMONI 1.Saya telah lama menghadapi masalah sembelit di mana saya hanya membuang air sekali dalam 2-3 hari. Oleh itu perut saya kelihatan sedikit buncit. Penampilan say tidak menarik. Selepas 8 jam saya mengambil Phyto Fiber, saya berasa tidak selesa perut dan terus melulu ke tandas. Saya amat berpuashati kerana dapat membuang air besar dalam jangkamasa yang begitu pendek tanpa menyakitkan walaupun najisnya agak keras. Dengan keyakinan ini saya telah menggunakan PF dua kali sehari dan selepas itu bukan sahaja masalah sembelit saya dapat diatasi tetapi berat badan saya juga telah turun 2kg dalam sebulan. Ia adalah di luar jangkaan kerana saya tidak mengharapkan untuk menurunkan berat badan. Selain itu saya juga kurang merasa lapar dan letih.

TESTIMONI 2
Pengalaman peribadi menggunakan phytofiber : lepas bersalin kali kedua hari tu, saya berdepan dengan masalah 'sembelit' kiranya serius tahap maharaja dah la sembelit tu... apa tidaknya, dalam tempoh 30 hari, 3x ajer 'membuang'... dengan sakit, dengan darah-darah.. setiap kali ke 'toilet zone' amik masa 45 minit (paling kejap!)... ramai yang nasihat itu ini... semua saya dah buat, sebut jer la apa : - makan buah banyak2? sudah... - makan sayur 3-4 mangkuk sehari? sudah... - ambil buah atau jus prune? sudah... - ambil pil sembelit dari doktor? pun sudah... last2, sorang doktor sarankan "cari mana2 produk fiber..." terusss teringat phytofiber alhamdulillah... penyeksaan di 'toilet zone' tiada lagiiiii... dah boleh senyum tetiap pagi!

TESTIMONI 3
 
Sejak kecil lagi saya telah mengalami masalah sembelit dan perut kerap masuk angin. Kadang-kadang hampir seminggu baru saya dapat membuang air besar. Klinik yang berdekatan sudah kenal dengan masalah saya. Kadangkala badan saya rasa begitu lemah dan perut kembung seperti gendang terutama pada hari yang kelima. Setelah saya menggunakan PF yang diberikan oleh rakan karib. Pada permulaan, ia tidak memberi sebarang kesan tetapi apabila dinasihatkan terus menggunakan dan meminum lebih air. Akhirnya saya dapat mengeluarkan najis yang luarbiasa banyaknya dengan warna yang hitam dan busuk. Apa yang lebih gembira ialah berat badan saya kini sudah turun sebanyak 3kg dalam 3 minggu dan perut saya tidak lagi kembung. Kini saya rasa lebih sihat, bertenaga dan ceria

TESTIMONI 4
Sebelum ini saya mengalami masalah gastrik disebabkan oleh ketidak tentuan masa makan kerana terlalu sibuk. Saya menggunakan pelbagai jenis produk yang berasaskan fiber yang ada di pasaran dengan kesan yang amat menyeksakan dimana saya mengalami cirit birit dan sakit perut. Selepas membuang air besar, perut saya menjadi lapardan membuatkan saya tidak yakin dgn produk fiber. Tapi keadaan berubah apabila saya mencuba PF. Kesannya cukup menakjubkan. Saya tidak lagi mengalami masalah cirit birit, sakit perut dan lapar selepas membuang air besar. Masalah gastrik yang saya alami telah beransur pulih dan badan saya semakin sihat sekarang.

No comments:

Post a Comment